نمایش 1–24 از 76 نتیجه

نمایش 12 16 24

آبنبات توت فرنگی بدون قند و رژیمی پری بیوتیک (دیابتی) کامور – ۱۳۰ گرمی

موجودی: 3 عدد

53,500 تومان

اگر برای عید نوروز یا جشن تولد به دنبال یک شیرینی خاص و خوش طعم هستید، آب نبات رژیمی کامور قطعا انتخاب خوشمزه و سالمی است. آبنبات های بدون قند کامور بدون این که به دندان ها آسیب برساند باعث هضم بهتر غذا، جلوگیری از خشکی دهان در افراد دیابتی و شیرین شدن مزه ی دهان ما می‌گردد.

آبنبات های بدون قند کامور به دلیل وجود ایزومالت به عنوان جایگزین شکر باعث بالا رفتن قند خون در افراد نمی‌گردد. همچنین کالری بسیار کمتری نسبت به محصولات مشابه تولید شده با شکر دارد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

آرد برنج قهوه‌ ای ۱۱۱ – ۲۵۰ گرمی

موجودی: 2 عدد

قیمت اصلی 55,000 تومان بود.قیمت فعلی 51,400 تومان است.
آرد برنج قهوه ای ارگانیک محصولی از کشاورزی ارگانیک که در فرایند کاشت و داشت آن از هیچگونه سموم شیمیایی و آفت کش ها استفاده نمی‌شود. این غله قهوه ای دارای ارزش غذایی بالا و پروتئین زیادی است و همینطور شامل پروتئین، تیامین، کلسیم، منیزیم و همچنین فیبر و پتاسیم می‌باشد. آرد برنج سبوس دار، از برنج قهوه ای کاملا ارگانیک و بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی تهیه و تولید شده است. و فاقد گلوتن می‌باشد.

آرد گندم کامل – ۴۵۰ گرمی – پونا

موجودی: 1 عدد

51,500 تومان
آرد گندم از دانه کامل گندم به دست می‌آید که شامل هسته، پوسته و دانه است. این نوع آرد دارای فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است که در فرآیند تولید آن از دانه گندم حذف نمی‌شوند. آرد گندم به دلیل حضور فیبرهای غذایی، کمک به هضم بهتر، کنترل سطح قند خون، حفظ وزن مناسب و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و سرطان می‌کند.

انرژی بار کاکامو پینو خامگیاهیِ وگان (دیابتی) کنلیتا – ۴۰ گرمی

موجودی: 9 عدد

قیمت اصلی 50,000 تومان بود.قیمت فعلی 41,000 تومان است.
انرژی بار کنلیتا محصولی فاقد شکر و حاوی مقادیر قابل توجه‌ای از مواد مغذی، فیبر و پروتئین است. این محصول در واقع مکملی طبیعی و یک پروتئین بار خامگیاهی محسوب می‌شود که مواد اصلی آن، بمب های مغذی و مجموعه ای از غلات و دانه های بسیار ارزشمند و ناب که همگی سرشار از آمینو اسیدها می‌باشد و مقدار قابل توجهی ویتامین و کلسیم و آهن دارند.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

برگه پروتئین سویا – طعم جوجه کباب – ۱۵۰ گرمی – مانداسوی

موجودی: 9 عدد

30,000 تومان
برگه پروتئین سویا با طعم جوجه کباب رو بیشتر بشناسیم برگه پروتئین سویا یه محصول خاصه که ارزش غذایی اون

پد گرم کننده موضعی قاعدگی لیوا فارما – ۳ عددی

موجودی: 11 عدد

87,500 تومان

پد گرم کننده موضعی قاعدگی لیوا فارما 

گرما درمانی با پد گرم کننده موضعی یک راه عالی برای تسکین سریع درد در دوران قاعدگی است. متداول ترین محصولاتی که گرما درمانی را ارائه می دهند پدهای گرم کننده موضعی هستند. پد موضعی گرم کننده قاعدگی برای کاهش درد در مقابل بدن قرار می گیرد. به عنوان مثال، زنان می توانند برای کاهش انقباضات رحمی، یک پد گرم کننده روی شکم خود بگذارند.  
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

پروتئین بار زیرو کارامل نمکی با روکش کاکائو تلخ (دیابتی) کیتاریچ – ۴۵ گرمی

ناموجود

62,000 تومان

پروتئین بار زیرو کارامل نمکی (دیابتی)

پروتئین بار زیرو با طعم کارامل نمکی کیتاریچ محصولی مناسب برای افزایش انرژی و تامین پروتئین بدن است.

بار فشرده پروتئین دار بدون شکر با طعم کارامل نمکی حاوی شیرین کننده جایگزین سوربیتول و سوکرالوز می‌باشد. همین امر ارزشمندی این فرآورده را چندین برابر کرده است.

این محصول انرژی زا هوشیاری را در طول روز افزایش می‌دهد و به افراد کمک می‌کند تمرکز بیشتری بر کارهای خود داشته باشند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

پروتئین وگن چرخ کرده طعم دار – ۴۰۰ گرمی – گوویندا

ناموجود

69,000 تومان
پروتئین وگان یا پروتئین گیاهی یک نوع پروتئین است که از منابع گیاهی تأمین می‌شود و در رژیم‌های غذایی گیاهی وگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پروتئین به صورت فرآیندی از منابع گیاهی استخراج می‌شود و به شکل پودر یا مکمل‌های غذایی در دسترس قرار می‌گیرد. پروتئین چرخ کرده وگن یکی از این محصولات است، این محصول جایگزین گوشت چرخ کرده است و افراد گیاه خوار می‌توانند از آن استفاده کنند.

پودر پرو ویتامین وگان سویق مکمل ورزشی- ۳۰۰ گرمی – پونا

موجودی: 5 عدد

قیمت اصلی 97,500 تومان بود.قیمت فعلی 95,500 تومان است.

پودر پرو ویتامین وگان 

یه سویق ارزشمنده که برای تقویت اندامهای بدن یه معجزه گر ارزشمند هست. این پودر ترکیبی از جوانه ها - سبوس ها - سویق کامل - قاووت - پودر عصاره مالت جو - قهوه هسته خرما ست. برای وگان های ورزشکار این پودر یه جایگزین ارزشمنده که به راحتی با انواع شیر و در غذاهایی مثل عدسی - لوبیا - سوب و انواع خوراک مورد استفاده داره.

روش و مقدار مصرف

کودکان روزانه ۱ تا ۲ قاشق چایخوری ترکیب با شیر مادر بزرگسالان روزانه ۱ تا ۳ قاشق غذا خوری همراه با شیر گرم حیوانی / گیاهی   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

پودر پوسته اسفرزه – ۱۰۰ گرمی – آردینو

موجودی: 3 عدد

159,000 تومان

اگر به دنبال کاهش وزن باشید حتماً نام پوست اسفرزه برایتان بسیار آشناست. پوست اسفرزه دارای فیبر بسیار بالایی می‌باشد. در واقع پوسته اسفرزه یک منبع غنی از فیبر و یک ملین عالی به شمار می رود. فیبر موجود در اسفرزه می‌تواند احساس سیری را افزایش دهد و به کنترل اشتها و کاهش وزن کمک نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

پودر جایگزین تخم مرغ – ۲۵۰ گرمی – پونا

موجودی: 4 عدد

87,500 تومان
این محصول نوعی پودر جایگزین تخم مرغ است که افراد وگان و کسانی که حساسیت به تخم مرغ دارند می‌توانند به راحتی آن را جایگزین تخم مرغ کنند. پودر جایگزین تخم مرغ پونا قابل استفاده در انواع خوراکها، دسر ها، کیک ها و شیرینی هایی است که در دستور آنها نیاز به استفاده از تخم مرغ برای قوام بافت آنهاست.

پودر جینسینگ قرمز کره ای – ۵۰ گرمی – پودرینو

موجودی: 3 عدد

250,000 تومان
پودر جنسینگ قرمز کره ای یک محصول طبیعی است که از ریشه گیاه جنسینگ (Pan ginseng) ساخته می‌شود. جنسینگ قرمز کره ای یک منبع گیاه دارویی است که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است و می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی استفاده شود. پودر جنسینگ قرمز کره ای حاوی مواد مغذی مانند فیتوشیمیکال ها، ساپونین ها، پپتیدها و گلیکوزیدها است. این مواد مغذی می‌توانند به عملکرد سیستم ایمنی، سلامت قلب، تنظیم قند خون و افزایش انرژی کمک کنند.   ترکیبات: پودرگیاه جینسینگ

پودر ژله گیاهی اکلیلی بلوبری دسر وگان – ۱۰۰ گرمی – فرمند

موجودی: 10 عدد

28,000 تومان
پودر ژله گیاهی اکلیلی بلوبری فرمند، یه دسر وگانه که درخشان و خوشمزه ست. این محصول با بهترین فرمولاسیون زیرنظر متخصصین حرفه‌ای تولید می‌شه. دسر اکلیلی بلوبری با طعم طبیعی میوه و بافت اکلیلی و درخشان میتونه زیبایی بخش میز باشه و در آراستگی یه میز برای مهمانی وگانی کمکمون کنه . این دسر خیلی ساده و راحت درست میشه

طرز تهیه دسرگیاهی وگان اکلیلی بلوبری:

مرحله اول پودر ژله گیاهی یا دسر اکلیلی وگان فرمند رو در دو لیوان آب جوش (400 سی سی) حل کنید و خوب هم‌بزنید، اجازه ندید که پودر گلوله گلوله بشه. مرحله دوم: زمانی که پودر دسر اکلیلی در آب جوش حل شد، ظرف سروتان رو آماده کنید. اگر دوست دارید ژله را در قالب درست کنید؛ اول  کف قالب رو چرب کنید تا دسرمون راحت برگرده. برای سرو دسر هم از سس های خوشمزه یا پاستیل های جذاب وگان هم می‌توانید، استفاده کنید.

پودر سویق استخوان ساز وگان – ۳۰۰ گرمی – پونا

موجودی: 1 عدد

68,500 تومان
موثر در رشد استخوان، درمان پوکی استخوان، استحکام دستگاه اسکلتی بدن، درمان آرتروز،سرشار از کلسیم، افزایش قد کودکان، جلوگیری از شکستن ناخن ها، درمان ضعف زانو و کمردرد

پودر سویق کودک وگان – ۳۰۰ گرمی – پونا

موجودی: 1 عدد

قیمت اصلی 68,500 تومان بود.قیمت فعلی 37,600 تومان است.
سویق کودک یک منبع غنی از ویتامین C، منیزیم، فسفر و کلسیم است که به رشد و استخوان سازی کودک کمک می‌کند. اگر به دنبال یک مواد غذایی مقوی برای تقویت سیستم ایمنی کودکتان هستید می‌توانید به او سویق کودک پونا بدهید.

پودر شیر نارگیل بدون لاکتوز بدون شکر بری نو – ۵۰ گرمی

ناموجود

قیمت اصلی 200,000 تومان بود.قیمت فعلی 180,000 تومان است.
شیر نارگیل یک شیر خیلی خوشمزه و جون‌داره نارگیل و شیر نارگیل خاصیت‌های زیادی دارن مثل :

داشتن مقدار زیادی ویتامین E  و ویتامین C

و منبع غنی از آنتی‌اکسیدان، آهن و فیبر بودن.

بخاطر همین میتونه با پایین آوردن کلسترول و فشار‌خون برای سلامتی قلب و کاهش وزن خیلی مفیده برای کسانی که معده شون تحمل شیر گاو رو ندارن شیر بادام بری نو؛ گزینه خیلی خوبیه برای انتخاب . چون شیر نارگیل بری نو لاکتوز نداره  

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

پودر مخلوط نان فاقد گلوتن – ۵۰۰ گرمی – کاله

موجودی: 7 عدد

قیمت اصلی 60,000 تومان بود.قیمت فعلی 58,900 تومان است.

اگر علاقه مند به پخت انواع نان در منزل هستید، می‌توانید با استفاده از پودر مخلوط فاقد گلوتن نان کاله از آشپزی با طعم دلچسب لذت ببرید. با مخلوط پودر نان کاله، به راحتی می‌توانید نان‌های سالم و تازه در منزل تهیه کنید. نان به‌طور عادی از آرد گندم یا جو تهیه می‌شود که حاوی گلوتن است. به همین دلیل افراد مبتلا به سلیاک یا کسانی که به هر دلیل امکان مصرف مواد حاوی گلوتن را ندارند، از لذت مصرف این محصول محبوب محروم اند.

پودر مخلوط نان بدون گلوتن کاله این محدودیت را برطرف کرده است و یک انتخاب سالم برای کسانی می‌باشد که گلوتن از وعده‌های غذایی آنها حذف شده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

جنین (گیاهک) جوانه گندم – ۲۰۰ گرم – کلیل جوانه

ناموجود

50,000 تومان
 

ویژگی محصول جنین (گیاهک) جوانه گندم - 200 گرم:

  • تهیه شده از گندم مرغوب وبا کیفیت عالی
  • صدر صد طبیعی و فاقد هرگونه ناخالصی
  • بوجاری کردن بذرها جهت جدا شدن ناخالصیها
  • کشت در محیطی کاملا بهداشتی و عدم استفاده از مواد شیمیایی در مراحل آماده سازی
  • پودر کردن با آسیابهای مخصوص برای حفظ مواد مغذی موجود در پودر گیاهک گندم
  • بسته بندی مناسب برای ماندگاری بیشتر و استفاده راحت تر
 

گیاهگ گندم چیست؟

جوانه یا جنین غلات بخشی از تولیدمثل است که پس از رشد به گیاه تبدیل می‌شود. در اصل گیاهک یا جنین گندم از رشد جوانه گندم به دست می‌آید. گیاهک گندم منبعی غنی از چندین ماده مغذی ضروری از جمله ویتامین E، فولات (اسید فولیک)، فسفر، تیامین، روی و منیزیم و همچنین اسیدهای چرب ضروری، الکل‌های چرب و فیبر است. می‌توانید این گیاهک را به غذاهای مختلف اضافه کنید و از فواید آن برای سلامتی بهره ببرید.  

خواص جنین (گیاهک) جوانه گندم - 200 گرم برای سلامتی:

گیاهک گندم فواید زیادی دارد. این محصول غذایی را نمی‌توان به تنهایی خورد، اما روش‌های مختلفی در دسترس هستند که می‌توانید توسط آن‌ها از این گیاهک را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در ادامه به معرفی خواص و فواید گیاهک گندم برای سلامتی می‌پردازیم.    

جینسینگ قرمز کره‌ ای (تقویت قوای جنسی) دارای سیب سلامت – ۵۰۰ گرمی – شمس

موجودی: 1 عدد

1,780,000 تومان

جینسینگ قرمز کره‌ ای

جینسینگ قرمز کره ای با‌ ارزش‌ترین داروی گیاهی جهان به حساب می آید از 1000 سال پیش تا به امروز در کشورهای آسیایی از جمله کره، چین و ژاپن، جینسینگ به عنوان یک گیاه مقوی مورد استفاده قرار گرفته است. جینسینگ عمدتا برای ناراحتی‌هایی مانند کمبود انرژی، قند خون بالا، کلسترول بالا، رفع التهاب، کاهش استرس و حتی درمان اختلالات جنسی استفاده میشود. گیاه جینسینگ قرمز کره‌ ای پس از شش سال برداشت می شود و قبل از خشک شدن با بخار پخته می شود. این فرآیند، ریشه قهوه‌ای مایل به قرمزی تولید می‌کند، به همین دلیل به آن جینسینگ قرمز گفته می شود. روش تهیه جینسینگ قرمز کره‌ ای باعث می شود که ترکیبات موثر این ماده غذایی فراسودمند حفظ شود و فاقد هر گونه مواد افزودنی و نگهدارنده است.   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید. با سپاس