نمایش 1–12 از 76 نتیجه

نمایش 12 16 24

آبنبات توت فرنگی بدون قند و رژیمی پری بیوتیک (دیابتی) کامور – ۱۳۰ گرمی

موجودی: 3 عدد

53,500 تومان

اگر برای عید نوروز یا جشن تولد به دنبال یک شیرینی خاص و خوش طعم هستید، آب نبات رژیمی کامور قطعا انتخاب خوشمزه و سالمی است. آبنبات های بدون قند کامور بدون این که به دندان ها آسیب برساند باعث هضم بهتر غذا، جلوگیری از خشکی دهان در افراد دیابتی و شیرین شدن مزه ی دهان ما می‌گردد.

آبنبات های بدون قند کامور به دلیل وجود ایزومالت به عنوان جایگزین شکر باعث بالا رفتن قند خون در افراد نمی‌گردد. همچنین کالری بسیار کمتری نسبت به محصولات مشابه تولید شده با شکر دارد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

آرد برنج قهوه‌ ای ۱۱۱ – ۲۵۰ گرمی

موجودی: 2 عدد

قیمت اصلی 55,000 تومان بود.قیمت فعلی 51,400 تومان است.
آرد برنج قهوه ای ارگانیک محصولی از کشاورزی ارگانیک که در فرایند کاشت و داشت آن از هیچگونه سموم شیمیایی و آفت کش ها استفاده نمی‌شود. این غله قهوه ای دارای ارزش غذایی بالا و پروتئین زیادی است و همینطور شامل پروتئین، تیامین، کلسیم، منیزیم و همچنین فیبر و پتاسیم می‌باشد. آرد برنج سبوس دار، از برنج قهوه ای کاملا ارگانیک و بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی تهیه و تولید شده است. و فاقد گلوتن می‌باشد.

آرد گندم کامل – ۴۵۰ گرمی – پونا

موجودی: 1 عدد

51,500 تومان
آرد گندم از دانه کامل گندم به دست می‌آید که شامل هسته، پوسته و دانه است. این نوع آرد دارای فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است که در فرآیند تولید آن از دانه گندم حذف نمی‌شوند. آرد گندم به دلیل حضور فیبرهای غذایی، کمک به هضم بهتر، کنترل سطح قند خون، حفظ وزن مناسب و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و سرطان می‌کند.

انرژی بار کاکامو پینو خامگیاهیِ وگان (دیابتی) کنلیتا – ۴۰ گرمی

موجودی: 10 عدد

قیمت اصلی 50,000 تومان بود.قیمت فعلی 41,000 تومان است.
انرژی بار کنلیتا محصولی فاقد شکر و حاوی مقادیر قابل توجه‌ای از مواد مغذی، فیبر و پروتئین است. این محصول در واقع مکملی طبیعی و یک پروتئین بار خامگیاهی محسوب می‌شود که مواد اصلی آن، بمب های مغذی و مجموعه ای از غلات و دانه های بسیار ارزشمند و ناب که همگی سرشار از آمینو اسیدها می‌باشد و مقدار قابل توجهی ویتامین و کلسیم و آهن دارند.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

برگه پروتئین سویا – طعم جوجه کباب – ۱۵۰ گرمی – مانداسوی

موجودی: 21 عدد

30,000 تومان
برگه پروتئین سویا با طعم جوجه کباب رو بیشتر بشناسیم برگه پروتئین سویا یه محصول خاصه که ارزش غذایی اون

پد گرم کننده موضعی قاعدگی لیوا فارما – ۳ عددی

موجودی: 11 عدد

87,500 تومان

پد گرم کننده موضعی قاعدگی لیوا فارما 

گرما درمانی با پد گرم کننده موضعی یک راه عالی برای تسکین سریع درد در دوران قاعدگی است. متداول ترین محصولاتی که گرما درمانی را ارائه می دهند پدهای گرم کننده موضعی هستند. پد موضعی گرم کننده قاعدگی برای کاهش درد در مقابل بدن قرار می گیرد. به عنوان مثال، زنان می توانند برای کاهش انقباضات رحمی، یک پد گرم کننده روی شکم خود بگذارند.  
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

پروتئین بار زیرو کارامل نمکی با روکش کاکائو تلخ (دیابتی) کیتاریچ – ۴۵ گرمی

موجودی: 1 عدد

62,000 تومان

پروتئین بار زیرو کارامل نمکی (دیابتی)

پروتئین بار زیرو با طعم کارامل نمکی کیتاریچ محصولی مناسب برای افزایش انرژی و تامین پروتئین بدن است.

بار فشرده پروتئین دار بدون شکر با طعم کارامل نمکی حاوی شیرین کننده جایگزین سوربیتول و سوکرالوز می‌باشد. همین امر ارزشمندی این فرآورده را چندین برابر کرده است.

این محصول انرژی زا هوشیاری را در طول روز افزایش می‌دهد و به افراد کمک می‌کند تمرکز بیشتری بر کارهای خود داشته باشند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

پروتئین وگن چرخ کرده طعم دار – ۴۰۰ گرمی – گوویندا

ناموجود

69,000 تومان
پروتئین وگان یا پروتئین گیاهی یک نوع پروتئین است که از منابع گیاهی تأمین می‌شود و در رژیم‌های غذایی گیاهی وگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پروتئین به صورت فرآیندی از منابع گیاهی استخراج می‌شود و به شکل پودر یا مکمل‌های غذایی در دسترس قرار می‌گیرد. پروتئین چرخ کرده وگن یکی از این محصولات است، این محصول جایگزین گوشت چرخ کرده است و افراد گیاه خوار می‌توانند از آن استفاده کنند.

پودر پرو ویتامین وگان سویق مکمل ورزشی- ۳۰۰ گرمی – پونا

موجودی: 5 عدد

قیمت اصلی 97,500 تومان بود.قیمت فعلی 95,500 تومان است.

پودر پرو ویتامین وگان 

یه سویق ارزشمنده که برای تقویت اندامهای بدن یه معجزه گر ارزشمند هست. این پودر ترکیبی از جوانه ها - سبوس ها - سویق کامل - قاووت - پودر عصاره مالت جو - قهوه هسته خرما ست. برای وگان های ورزشکار این پودر یه جایگزین ارزشمنده که به راحتی با انواع شیر و در غذاهایی مثل عدسی - لوبیا - سوب و انواع خوراک مورد استفاده داره.

روش و مقدار مصرف

کودکان روزانه ۱ تا ۲ قاشق چایخوری ترکیب با شیر مادر بزرگسالان روزانه ۱ تا ۳ قاشق غذا خوری همراه با شیر گرم حیوانی / گیاهی   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

پودر پوسته اسفرزه – ۱۰۰ گرمی – آردینو

موجودی: 3 عدد

159,000 تومان

اگر به دنبال کاهش وزن باشید حتماً نام پوست اسفرزه برایتان بسیار آشناست. پوست اسفرزه دارای فیبر بسیار بالایی می‌باشد. در واقع پوسته اسفرزه یک منبع غنی از فیبر و یک ملین عالی به شمار می رود. فیبر موجود در اسفرزه می‌تواند احساس سیری را افزایش دهد و به کنترل اشتها و کاهش وزن کمک نمایید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

پودر جایگزین تخم مرغ – ۲۵۰ گرمی – پونا

موجودی: 4 عدد

87,500 تومان
این محصول نوعی پودر جایگزین تخم مرغ است که افراد وگان و کسانی که حساسیت به تخم مرغ دارند می‌توانند به راحتی آن را جایگزین تخم مرغ کنند. پودر جایگزین تخم مرغ پونا قابل استفاده در انواع خوراکها، دسر ها، کیک ها و شیرینی هایی است که در دستور آنها نیاز به استفاده از تخم مرغ برای قوام بافت آنهاست.