در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 12 16 24

تمپه سویا گیاهی وگان نونا – ۲۵۰ گرمی

ناموجود

95,000 تومان
تمپه سویا نونا نوعی پرو بیوتیک محسوب می‌شود. تخمیر فرآیندی است که در آن قند توسط باکتری ها و مخمرها تجزیه می شود. از طریق تخمیر، اسید فیتیک موجود در سویا تجزیه می شود و به بهبود هضم و جذب این ماده کمک می کند.

پروبیوتیک گیاهی

مواد غذایی تخمیر شده می توانند حاوی پروبیوتیک گیاهی باشند که تمپه سویا هم جزء همین پروبیوتیک گیاهی است. این پروبیوتیک های گیاهی باکتری های مفیدی هستند که هنگام مصرف می توانند فواید زیادی برای بدن داشته باشند با این حال تمپه سویا با استفاده از قارچ تخمیر می شود و معمولاً قبل از خوردن باید پخته شود. علاوه بر این، معمولا این محصول به صورت تجاری و پاستوریزه فروخته می شود که حاوی حداقل مقدار باکتری است.

پری بیوتیک گیاهی 

با این حال به نظر می رسد که تمپه سرشار از پری بیوتیک ها باشد. پری بیوتیک ها فیبرهایی هستند که باعث رشد باکتری های مفید در دستگاه گوارش می شوند.  شواهد نشان داده اند که مصرف مکمل پری بیوتیک باعث ایجاد تغییرات مفیدی در میکروبیوتای روده (باکتری هایی که در دستگاه گوارش زندگی می کنن) می شود. در واقع مصرف پری بیوتیک ها با افزایش دفع مدفوع، کاهش التهاب و بهبود حافظه ارتباط دارد.  این ماده به دلیل پروتئین زیاد برای افزایش احساس سیری عالی است.

روش طبخ تمپه

در روزگار امروزی تمپه در بسیاری از کشورها مطابق با انواع ذائقه ها به صدها روش مختلف طبخ میشود. می توانیم تمپه سویا این ماده غذایی ارزشمند را به روش بخارپز، سرخ شده و کبابی طبخ کنیم.  
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید. با سپاس