در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 12 16 24

نوشیدنی بدون قند کاسنی و شاتره – ۵۰۰ سی سی – بیلو

موجودی: 3 عدد

33,000 تومان

نوشیدنی بدون قند کاسنی و شاتره

استفاده از نوشیدنی بدون قند و سالم بیلو یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با چاقیه. نوشیدنی بدون قند و کالری کاسنی و شاتره بیلو به عنوان بخشی از تغذیه سالم باعث تثبیت قند خون، کنترل هوس غذا خوردن، تامین مواد مغذی و سایر فواید سلامتی میشه. اضافه وزن اختلالیه که باعث عوارض جانبی جدی مثل دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، بیماری‌های کلیوی، بیماری کبدی و پوسیدگی دندان میشه‌. به همین علت خیلی از افرادی که دچار اضافه وزن هستند به دنبال انواع رژیم و به خصوص نوشیدنی لاغری هستند. نوشیدنی کاسنی و شاتره بیلو کاملا بدون قند بوده و یک انتخاب مناسب برای این افراده.

ویژگی‌های نوشیدنی کاسنی و شاتره بیلو:

نوشیدنی بدون قند بیلو از غلظت کافی برخورداره و وقتی‌که بسته‌بندی اون رو باز می‌کنید، رنگ، عطر و طعمی دلچسب و طبیعی داره. این شربت گیاهی با اینکه تا حد کافی شیرینه، اما فاقد هر گونه مواد افزودنی و شکره. در صورتی که در آب میوه‌های معمولی و مصنوعی از مواد افزودنی و نگهدارنده و شکر استفاده میشه. شربت کاسنی و شاتره حاوی ویتامین‌های A، E، C، K، گروه ویتامین‌های B، سدیم، پتاسیم، قند، آهن، منیزیم، منگنز، فیبر، منیزیم، کلسیم، کربوهیدارت و پروتئینه.

برای چه کسانی مناسبه؟

این شربت پر خواص برای تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف، خصوصا اشخاص گرمازده و افرادی با مزاج گرم و خشک توصیه میشه. این نوشیدنی ارزشمند با ترکیب شیرین کننده طبیعی استویا شیرین شده و برای افراد دیابتی و کسانی که رژیم غذایی کم کالری دارند مناسبه. فشار و چربی خون افراد سالمند رو کنترل کرده و برای پاکسازی کبد و همچنین برای درمان جوش و اگزما دوران بلوغ نوجوانان هم موثره. برای افرادی که زردی و یرقان دارند و برای مبتلایان به کم خونی و بی خوابی مفید و کارسازه. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشه و بدن رو در مقابل انواع بیماری‌ها و سرطان‌ها ایمن می‌کنه، همچنین باعث باز شدن رنگ چهره شده و بسیار آرام بخشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس