در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 12 16 24

پودر شیرین کننده آشپزی بدون قند رژیمی حاوی اریتریتول و استویا بیلو – ۲۱۰ گرمی

موجودی: 3 عدد

قیمت اصلی 99,000 تومان بود.قیمت فعلی 97,200 تومان است.
برای داشتن تناسب اندام و یا کاهش وزن باید شیرینی جات از رژیم غذایی روزانه ما حذف و یا بسیار محدود شوند. اما چه بهتر است که به جای حذف کردن و یا ایجاد محدودیت از جایگزین های مناسب آن ها استفاده کنیم. شیرین کننده آشپزی بدون قند بیلو یک ترکیب فوق العاده و فاقد کالری است. که به راحتی در پخت انواع کیک و شیرینی، تهیه کوکی و کلوچه، انواع مربا و دسر و نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده می‌باشد.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

پودر شیرین کننده نوشیدنی بدون قند رژیمی حاوی اریتریتول و استویا بیلو – ۲۱۰ گرمی

موجودی: 1 عدد

178,000 تومان

ما ایرانی ها عاشق میل کردن چای شیرین در وعده صبحانه خود هستیم و یا در روز های گرم تابستان از انواع لیموناد ها و آبمیوه ها برای رفع تشنگی خود استفاده می‌کنیم. چه بهتر که به جای استفاده از قند و شکر، از پودر نوشیدنی اریتریتول و استویا بیلو استفاده کنیم.

این محصول یعنی پودر شیرین کننده استویا بر پایه اریتریتول ترکیبی بی‌نظیر از استویا و اریتریتول می‌باشد که 5 برابر شیرین تر از شکر است. فاقد کالری و بدون قند بوده و جایگزینی مناسب، طبیعی و سالم برای شکر محسوب می‌شود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

کرم کنجدی شیرین شده با استویا و رژیمی (دیابتی) – ۲۰۰ گرمی – بیلو

موجودی: 3 عدد

125,000 تومان
کرم کنجد بدون قند استویا یک چاشنی و میان وعده سالم و مغذی برای رژیم های غذایی بدون شکر و ورزشیه. این میان وعده خوشمزه با کره کنجد تهیه شده و ضمنه بدون شکر بودن ترکیبات اون، طعمش دقیقا مثله کرم کنجد معمولی و خوشمزه است. این محصول یک ترکیب بسیار خوشمزه و مقویه که از اون در وعده مهم صبحانه استفاده میشه‌. این ماده خوراکی سرشار از خواص مفید برای بدن بوده و نیاز افراد به کلسیم، آهن پروتئین رو مرتفع می‌کنه. و همینطور باعث افزایش انرژی میشه و در عین حال کم کاری ورژیمیه. مناسبه چه کسانیه؟ کرم کنجد مقوی و بدون قند استویا بی یک انتخاب مناسب برای افراد رژیمی و مبتلایان به دیابت، کودکان، ورزشکاران، نوجوانان و افراد مسن و حتی مادران بارداره.   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

کره بادام زمینی بدون شکر و نمک (دیابتی) بیلو – ۲۰۰ گرمی

موجودی: 2 عدد

120,000 تومان
کره بادام زمینی، صبحانه و میان‌وعده‌ی شما رو خیلی خیلی خوش‌مزه‌تر می‌کنه. چه ویژگی‌هایی داره؟ کره بادام زمینی سرشار از فیبر، منگنز، نیاسین، اسید فولیک و فسفره؛ وجود کلسترول مفید هم یکی دیگه از ویژگی‌های خوب این کره ست. گروه‌های ویتامین B و ویتامین E هم از ترکیبات کره بادام زمینیه و البته منبع غنی پروتئین هم هست. تنها مشکلی که کره‌های بادام زمینی دارن اینه که در اون‌ها از شکر و نمک به عنوان طعم‌دهنده استفاده شده که البته شرکت بیلو این مشکل رو حل کرده و کره بادام زمینی بدون شکر و نمک تولید کرده. برای چه کسانی مناسبه؟ کره بادام زمینی به علت ترکیباتی که داره می‌تونه به کنترل سطح قند خون کمک کنه و به خاطر همین ویژگی برای افرادی که قند خون بالا دارن و افراد دیابتی انتخاب خوبیه؛ مخصوصاً به این دلیل که به جای شکر با استویا و به طور طبیعی شیرین شده. به صورت کلی کره بادام زمینی بیلو به خاطر وجود فیبر و پروتئین بالایی که داره،‌ می‌تونه به مدت طولانی شما رو سیر نگه داره؛ بنابراین برای ورزش‌کاران و کودکان و کسایی که قصد کاهش وزن دارن خیلی مناسبه. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید. با سپاس