نمایش 1–12 از 19 نتیجه

نمایش 12 16 24

روغن زیتون بدون‌ بو – ۱۰۰۰ میلی لیتری – وگان

۵۷۸,۰۰۰ تومان

روغن زیتون، اکسیر سلامتی:

روغن زیتون یکی از بهترین، سالم‌ترین و مفیدترین روغن‌های گیاهی و منبع غنی مواد معدنی و ویتامین‌های محلول در چربی مثل ویتامین‌ E هستش. روغن زیتون بدون بو وگان با ارزش غذایی بالا، بهترین و سالم‌‌ترین روغن آشپزیه. میزان ویتامین‌‌های محلول در چربی در روغن زیتون بدون بو از سایر روغن‌های گیاهی بیشتره. ویتامین‌‌های E و K و اسیدهای چرب ضروری غیر‌اشباع از جمله مهم‌‌ترین خواص روغن زیتونه. اگر به دنبال یه روغن بدون ضرر و در عین حال با عطر و طعم ایده آل برای مصرف روزانه هستید، روغن زیتون بدون بو وگان بهترین پیشنهاده. روغنی که محافظ سلامت قلب و حاوی خواص و مواد مغذی فراوان میوه زیتونه. این نوع روغن بخاطر اینکه در درجه حرارت خاصی فرآوری میشه برای سلامت دستگاه گوارش انسان بسیار مفید و موثره. طعم و بوی این نوع روغن به حالت کاملاً خنثی تبدیل شده و برای کسانی که طعم و بو روغن زیتون رو دوست ندارند بسیار مناسبه.   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید. با سپاس

روغن زیتون بکر بابو – ۱۰۰۰ میلی لیتری – وگان

۵۲۴,۰۰۰ تومان

روغن زیتون بکر وگان 

روغن زیتون خواص بی‌نظیری برای سلامت بدن دارد. برخی از خواص روغن زیتون وگان کمک به بهبود بیماری هایی مثل :
  • سرطان سینه و روده‌ی بزرگ
  • دیابت
  • مشکلات قلبی
  • آرتروز
  • کلسترول بالا
  • کاهش وزن
  • بهبود سوخت و ساز و متابولیسم
  • گوارش
  • پیری زودرس
روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین K و E بوده و مواد مغذی بسیاری دارد. به دلیل اینکه روغن زیتون عاری از کربوهیدرات و کلسترول هست احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می دهد. روغن زیتون بکر از روغن های گیاهی چند منظوره است که دارای کاربردهای گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف مثل آشپزی، طب سنتی، ساخت محصولات بهداشتی و آرایشی و به لطف ترکیبات و مواد مغذی فراوانی که در آن وجود دارد از دیرباز به عنوان یکی از مفیدترین روغن‌های گیاهی برای سلامتی شناخته شده است. نمونه ای از مصارف زیبایی روغن زیتون بکر : • کاندیشنر (نرم‌کننده مو)  آیا موهای خشک و شکننده‌ای دارید؟ اگر از این مشکل رنج میبرید از نصف فنجان روغن زیتون به عنوان ماسک نرم‌کننده استفاده کنید. کف سر را به آرامی با روغن زیتون ماساژ دهید. سپس سر خود را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و روی آن یک حوله قرار دهید و پس از اینکه روغن ۳۰ دقیقه روی سر باقی ماند موها را شامپو بزنید و خوب بشویید. • کرم اصلاح (کرمی برای شِیو صورت و بدن) معمولا بیشتر افراد برای اصلاح صورت یا تیغ‌ زدن موهای زائد بدن خود، از کرم یا فوم اصلاح استفاده می‌کنند؛ اما روغن زیتون بکر هم برای این کار عالی است و می‌ شود جایگزین مناسبی برای کرم اصلاح باشد؛ چون هم باعث میشود تیغ به راحتی روی صورت یا نقاط دیگر بدن حرکت کند و هم رطوبت پوست را تامین می کند.   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید. با سپاس

شیر بادام بدون قند بدون لاکتوز – ۱ لیتری – نیچرلین

۱۲۸,۰۰۰ تومان
اگه به مصرف لبنیات حساسیت دارید یا طعم شیر را دوست ندارید و می‌خواهید نوشیدنی خوشمزه و مفید دیگری را برای کودکانتان جایگزین کنید، شیر بادام بدون قند نیچرلین، گزینه‌ای بسیار مناسب برای شماست.  

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

شیر بادام گیاهی با قند خرما – ۱ لیتری – نیچرلین

۱۳۰,۰۰۰ تومان
شیر بادام  با قند خرما نیچرلین یه انتخاب عالیه برای عزیزانی که
  • به لاکتوز حساسیت دارن
  • طعم شیر حیوانی رو دوست ندارن
  • سبک زندگی سلامت خواری رو انتخاب کردن
  • گیاهخوار هستن
  • وگان هستن
  • محصولات فاقد گلوتن مصرف می کنن
  • به خوردن بستنی وگان علاقه دارن
  • اسموتی رو هر روز باید درست کنن
  • بادام رو خیلی دوست دارن
این شیر خواص فراوانی داره  1- کمک به مدیریت وزن میکنه 2- قلب رو سلامت نگه می داره 3- خطر ابتلا به آرتریت و پوکی استخوان رو کاهش میده 4- برای سلامتی پوست مفیده 5- برای رشد و بهبود ماهیچه ها عالیه 6- به هضم غذا کمک میکنه 7- برای پیشگیری از بروز سردرد های میگرنی مفیده 8- سیستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه 9- بینایی رو بهبود می بخشه 10- برای سلامت مو مفیده ترکیبات : آب تصفیه شده بادام نمک قند خرما توجه:  از آنجاییکه در تهیه این محصول از پایدارکننده استفاده نشده، ته نشینی محصول طبیعی ست. قبل از مصرف حتمن تکان داده شود.  
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

شیر جو دوسر وگن بدون لاکتوز – ۱ لیتری – آژیل

۱۴۶,۵۰۰ تومان

شیر جو دو سر گیاهی بدون لاکتوز یک نوشیدنی گیاهی است که از جو غلیظ تهیه می‌شود و معمولاً به عنوان جایگزین شیر در رژیم غذایی افرادی که حساسیت یا ناقصی هضم لاکتوز دارند، استفاده می‌شود.

شیر جو دو سر گیاهی بدون لاکتوز دارای خواص و فوایدی است که می‌توان آن را به عنوان جایگزین سالمی برای شیر معمولی در نظر گرفت.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

شیر سویا ساده گیاهی وگان – ۱ لیتری – مانداسوی

۹۰,۰۰۰ تومان

خواص و ارزش غذایی شیر سویا مانداسوی:

 هر لیوان شیر سویای ساده در جدول ارزش غذایی دارای 99/6 کیلو کالری انرژی،4 گرم چربی،0/25 گرم نمک و بدون اسیدهای چرب ترانس تولید میشه.

• این نوشیدنی با توجه به میزان بالای فیبر موجود در اون یک گزینه‌ی مناسب برای افرادیه که دچار یبوست میشن.

• نوشیدن شیر سویا بیماری‌هایی مانند یبوست و سرطان روده رو در افراد بسیار کاهش میده. 

• به علت نبود کلسترول و اسیدهای چرب مضر در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی موثر هستش. 

• یکی از مهمترین خواص شیر سویا بدون لاکتوز بودن اونه.

لاکتوز یک قند طبیعی موجود در شیر حیوانیه که بسیاری از کودکان و بزرگسالان توانایی هضم اون رو ندارن و در اثر خوردن اون دچار اسهال، استفراغ، دل درد و تجمع گاز در دستگاه گوارش میشن. 

• ریسک پوکی استخوان در زنانی که در سن یائسگی هستن بسیار شایع هستش که معمولا عامل اون کمبود کلسیم شناخته میشه. از طرفی رژیم غذایی دارای پروتئین حیوانی باعث دفع کلسیم از طریق ادرار میشه، بنابراین پروتئین گیاهی سویا می‌تونه به جذب بیشتر کلسیم، جبران کلسیم از دست رفته و بالا بردن میزان اون در خون کمک کنه.

• مصرف این شیر با ارزش می‌تونه در حفظ تراکم استخوان مؤثر باشه و خطر شکستگی استخوان رو در زنان یائسه کاهش بده.

• آنتی‌اکسیدان موجود در شیر سویا می‌تونه فواید زیادی در برابر بیماری‌های مزمنی مثل انواع سرطان داشته باشه.

•شیر سویا سرشار از پروتئین گیاهی، آهن، کلسیم، فولیک اسید، انواع ویتامین B ویتامین D هستش که همگی برای سلامت پوست و مو، رفع مشکلات کم خونی، افسردگی و نوسانات خلقی مفید و ضروری هستن. 

• این شیر گیاهی با وجود میزان زیادی از ویتامین E، به بازسازی سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنه و به طور اختصاصی نقش یک آب‌رسان و محافظت کننده پوست رو داره. 

• دلیل اصلی افزایش فشار خون، وجود میزان بیش از اندازه‌ی سدیم موجود در خونه. شیر سویا حاوی مقدار زیادی پتاسیمه که می‌تونه به کاهش سدیم اضافی و در نتیجه کاهش سطح فشار خون کمک کنه. 

• این نوشیدنی انرژی قابل قبولی برای افراد در تمامی سنین تامین میکنه. بعلاوه شیر تهیه شده از دانه‌های سویا حاوی کلسیم و آهن فراوان هم هست و می‌تونه بخش مهمی از نیاز روزانه افراد به این مواد رو تامین کنه و سطح انرژی افراد رو بالاتر ببره.

  

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس

شیر سویا کلاسیک گیاهی وگان بدون لاکتوز – ۱ لیتری – مانداسوی

۹۰,۰۰۰ تومان

شیر سویا کلاسیک دارای، آهن، کلسیم، فولیک اسید، انواع ویتامین B و پتاسیمه.

این شیر سویا کلاسیک یک نوشیدنی عالی برای کسانیه که دچار کمبود این مواد غذایی مهم هستند.  

شیر سویا همچنین یک منبع عالی ویتامین A، کلسیم، رتینول، فولات و کولین هستش. ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در شیر سویا کلاسیک می‌تونه فواید مهمی برای سلامتی داشته باشه. 

شیر سویا مانداسوی لاکتوز و کلسترول نداره و با کلسیم غنی شده.

شیر غیر لبنی بادام – ۱ لیتری – کاله

۸۰,۰۰۰ تومان
ارسال این محصول تا چهار روز کاری می‌باشد.

شیر غیر لبنی فندق – ۱ لیتری – کاله

۸۰,۰۰۰ تومان
ارسال این محصول تا چهار روز کاری می‌باشد.

شیر فندق با شکر خرما – ۱ لیتری – نیچرلین

۱۱۹,۲۰۰ تومان
شیر فندق با شکر خرما یه انتخاب خاص و عالیه برای کسانیکه متفاوت زندگی می کنن
این شیر گیاهی یه ته مزه شیرین داره، طعم ملایم فندق باعث میشه تا عزیزانی که نمی تونن شیر حیوانی مصرف کنن طرفدار این شیر گیاهی و وگان باشن. این شیر یه جایگزین گیاهی و پر طرفدار برای محصولات لبنی هست. شیر فندق با شکر خرما برای کودکانی که حساسیت به لاکتوز دارن یا مواد غذایی بدون گلوتن مصرف می کنن یه انتخاب خوب و عالیه.
شیر فندق با شکر خرما رو برای چی باید بخوریم؟
یشگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی
ببیشگیری از ابتلا به یماری‌های تضعیف‌کننده سیستم عصبی
همینطور مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان‌، این شیر خوشمزه رو به یکی از محبوب‌ترین جایگزین‌ های شیر لبنی تبدیل کرده.
این شیر فندق رو میشه در تهیه انواع دسر، بستنی وگان و اسموتی ها مورد استفاده قرار داد، اما به تنهایی و همراه صبحانه و عصرانه هم بسیار پر طرفداره.

شیر فندق گیاهی بدون قند بدون لاکتوز – ۱ لیتری – نیچرلین

۱۲۰,۰۰۰ تومان

یکی از خوش طعم‌ترین انواع شیرهای گیاهی، شیر فندق است که از فندق خام تهیه می‌شود. این محصول فاقد گلوتن و لاکتوز بوده، با قند طبیعی خرما شیرین شده است. این نوشیدنی لذیذ یکی از بهترین جایگزین‌های شیر حیوانی برای گیاهخواران و افرادی است که به لاکتوز موجود در شیر حیوانی حساسیت دارند. شیر فندق را می‌توان در تهیه انواع دسرها استفاده کرد، اما به تنهایی و بدون افزودن طعم‌ دهنده‌های دیگر هم خوشمزه و دلچسب است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول به بخش “توضیحات” پایین همین صفحه مراجعه کنید با تشکر 

شیر گیاهی مانداسوی – ۱ لیتری – کاکائویی

۹۰,۰۰۰ تومان

شیر کاکائو گیاهی (بر پایه سویا)

شیر کاکائو گیاهی یک نوشیدنی خوشمزه ست که طعم ملایم و بافت نرمی داره، طعم شکلات موجود در شیر سویا، حس خوردن این شیر رو دلپذیرتر میکنه،  این محصول غذای خوبی برای ماهیچه هاست، بسیار مغذی و سلامته. شیر سویا مانداسوی لاکتوز و کلسترول نداره و با کلسیم غنی شده. این شیر گیاهی ویژگی های ارزشمندی داره: - صد در صد گیاهیه - منبع مناسب برای تامین پروتئینه - به خاطر اینکه لاکتوز نداره هضمش در بدن  آسونه - چون کلسترول نداره، بیماری های قلبی و عروقی رو کاهش میده - غنی از آهنه و کم خونی رو کاهش میده - به دلیل وجود ایزوفلاون هایی که درونش وجود داره، از ابتلا به انواع سرطان ها جلوگیری میکنه - فیبر بالایی داره و میتونه به کاهش وزن کمک کنه - غنی از کلسیمه و از پوکی استخوان جلوگیری میکنه و توده استخوانی رو تقویت میکنه - به دلیل داشتن استروژن گیاهی علائم یائسگی رو کاهش میده مواد تشکیل دهنده : شیر سویا (تهیه شده از دانه کامل سویا) - شکر - پودر کاکائو - وانیل - لاکتات کلسیم - نمک - کاراگینان