در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 12 16 24

آجیل نوروزی با کیفیت اعلاء – ۶۰۰ گرمی – وگان

۹۱۰,۰۰۰ تومان

آجیل نوروزی

آجیل نوروزی اعلای وگان بخشِ جدا نشدنی از روزهای عید دیدنیه که جز عطر و طعم مثال زدنی، فواید زیادی برای سلامت بدن داره! آجیل وگان با بسته بندی شکیل و جذابی که داره زینت‌بخش سفره‌ هامونه که به عید و دید و بازدیدها رنگ و بوی دیگه ای می‌بخشه. میتونه یه هدیه جذاب و لوکس پر از شور و شوق نوروزی باشه در مسیر ایجاد صلح و سلامتی و به نشونه عشق و علاقه ای که به عزیرانمون داریم.

ویژگی آجیل نوروزی وگان:

مغزدانه‌های وگان با توجه به تازگی و درجه یک بودن و نگهداری در شرایط مناسب یه محصول بی نقص و عاری از از هرگونه علائم کهنگی و ماندگی یا اثرات کپک زدگیه. با کپک‌زدگی دانه‌های آجیل، ماده‌ی سمی به نام آفلاتوکسین تولید میشه که در ایجاد سرطان کبد نقش مؤثری داره. پس حتما از آجیلی استفاده کنید که از تازگی و کیفیت مطلوبش اطمینان خاطر دارید. آجیل و خشکبار مثل مواد خوراکی دیگه برای حفظ کامل خواص، نیاز به نگهداری صحیح دارند تا کیفیت محصول در مدت زمان بیشتری حفظ و مصرف کننده با اطمینان بیشتری به محصول، از اون استفاده کنه، آجیل نوروزی وگان بدون استفاده از گونه رنگ و اسانس خوراکی و در ظروف دربسته و بدور از رطوبت، نگهداری میشه. وارد نشدن هوا به داخل ظروف بسیار مهه چرا که آجیل به سرعت بو، طعم و رطوبت رو جذب می‌کنه‌.

برجسته‌ترین ویژگی آجیل‌های وگان:

عطر و طعم بینظیر وفاقد طعم بیات و ماندگی هیچگونه مواد افزودنی و رنگ خوراکی نداره از مغز خشکبار درجه یک و تازه تهیه شده که هیچگونه بوی ترشیدگی، نم و رطوبت نداره برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید. با سپاس