در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 12 16 24

باسلوق دست‌ساز – ۶۰۰ گرم – وگان

۱۹۵,۰۰۰ تومان

باسلوق دست‌ساز :

باسلوق دست‌ساز وگان یکی از شیرینی‌های سنتی و اصیل ایرونیه. خوشمزگی و و فرم دلچسبش در حین جویدن بسیار لذت‌بخش و محرکی برای مصرفه بیشتره باسلوقه! این شیرینی خوش عطر حالتی شبیه به ژله داره و بافتش خیلی لطیفه. ترکیب عطر هل و گلاب باسلوق یک رایحه آرام بخش و دل انگیز رو ایجاد میکنه که با بوییدن و چشیدنش حس خوبی رو بهتون القا میکنه.

ویژگی باسلوق دست ساز وگان :

استفاده از مواد مرغوب نکته مهم طبخ این خوراکیه. ما در فروشگاه محصولات وج کالا، بهترین و تازه‌ترین مواد رو انتخاب کرده و در مراحل تهیه انواع خوراکی‌ها از هیچگونه فراوده حیوانی، افزودنی‌های شیمیایی و نگهدارنده‌ها استفاده نمی‌کنیم. باسلوق‌های دست‌ساز و با مواد اولیه درجه یک و طبیعی مثل نشاسته، هل و گلاب اعلا و حذف شکر صنعتی و مضر تهیه میشه. ماده اصلی باسلوق نشاسته است و طعم دهنده‌هایی مثل گلاب و هل عطر بی‌نظیری دارند.

مزیت‌های استفاده از باسلوق:

این شیرینی سنتی پرفایده طبعی گرم داشته و به علت محتویاتی مثل گلاب و هل بسیار نشاط آور و شادی بخشه. از مهمترین خواص باسلوق در طب سنتی تولیدکننده انرژی و تقویت حافظه است. باسلوق دست‌ساز وگان با نشاسته، مغز گردو، هل و گلاب تهیه میشه که این ترکیب خوشمزه مثل ژله‌ای با قوام، انرژی بخشه و به عنوان میان وعده‌ای کامل یا تنقلات پذیرایی استفاده میشه. باسلوق‌های سالم و خوشمزه وگان رو میتونید در مهمانی‌ها استفاده کنید و در کنار چای، میز پذیراییتون رو رنگین کنید. یا به عنوان یک هدیه سالم و دل انگیز به عزیزانتون تقدیم کنید.   برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول لطفا به بخش “توضیحات” مراجعه کنید با سپاس